Στις 25-8-2013 ανακοινώθηκαν οι μετατάξεις των καθηγητών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια και σε διάφορες υπηρεσίες του Υπουργείου Παιδείας.
Παράλληλα κατατέθηκε στις 30-8-2013 στην βουλή το νομοσχέδιο για το νέο Λύκειο.
Το αποτέλεσμα των δύο παραπάνω γεγονότων είναι, πάρα πολλοί καθηγητές πληροφορικής, που μετατάσσονται, να αισθάνονται, ότι πιάστηκαν κορόιδα.
Γιατί κατά την διάρκεια των αιτήσεων, η κυβέρνηση είχε κυκλοφορήσει ένα προσχέδιο νόμου για το νέο Λύκειο, στο οποίο η πληροφορική υποβαθμίζονταν σημαντικότατα, ενώ στο νομοσχέδιο, που τελικά κατατέθηκε, δεν συμβαίνει κάτι τέτοιο. Και παράλληλα, όλο το προηγούμενο διάστημα ο Υπουργός Παιδείας ισχυρίζονταν, ότι το προσχέδιο νόμου για το νέο Λύκειο, θα κατατεθεί και θα ψηφιστεί όπως είναι. Το αποτέλεσμα ήταν πολλοί καθηγητές πληροφορικής, να τρομοκρατηθούν και να τρέξουν, να κάνουν αιτήσεις.
Σήμερα, πολλοί καθηγητές πληροφορικής ψάχνουν τρόπο, να ακυρώσουν την μετάταξή τους. Μπορεί κάτι τέτοιο να γίνει; Υπάρχει τρόπος; Παρόλο που δεν προβλέπεται από τις σχετικές Υπουργικές Αποφάσεις που εκδόθηκαν για την μετάταξη;
Ναι, υπάρχει!!